OBRAZAC ZA REKLAMACIJU I ZAMJENU PREUZMITE OVDJE>>
Naša želja je da u internet prodavaonici Ivet.hr kupujete ugodno, sigurno i bezbrižno. Razumijemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 14 dana vratite ili zamjenite proizvod.
Zamjena artikla
Postupak zamjene je jednostavan. Artikle možete zamijeniti u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakirajte i pošaljite na našu adresu. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Važno je na obrazac pored svojih podataka upisati i artikal koji želite. Traženi artikal biti će poslan u najkraćem mogućem roku. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakirani u originalnu ambalažu, u istoj veličini i nenošeni. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
Povrat artikla
U roku od 14 dana od preuzimanja artikla imate pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga (NN 41/14, Članak 72. Zakona o zaštiti potrošača). Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Potrebno je na obrazac upisati email s kojim ste registrirani na PayPal ili PayU na koji će, u roku od 5 radnih dana, biti uplaćen povrat novca. Ukoliko nemate registraciju na PayPal ili PayU, molimo upišite IBAN i ime i prezime vlasnika IBAN-a. Refundacija novca se izvršava u roku od 14 dana od datuma kada se Vaš paket vrati kod nas na stanju. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
Reklamacija
U slučaju reklamacije artikli se vraćaju u originalnoj ambalaži uz obavezno prilaganje ispunjenog obrasca za povrat proizvoda, u kojem se opisuje oštećenje uočeno na artiklu. Također prilaže i fotokopija računa. Reklamirani artikal biti će predan u reklamacijski odjel koji ocjenjuje opravdanost reklamacije. O riješenju reklamacije biti ćete obaviješteni u roku od 8 dana od primitka reklamacije. Ivet.hr ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne uporabe ili neodržavanja artikla, te mehaničkog oštećenja artikla.
Prilikom povrata, zamjene ili reklamacije artikla ne zaboravite priložiti obrazac i fotokopiju računa.
Artikli se vraćaju na:
Adresa za povrat robe za Hrvatsku :
DPD Croatia d.o.o - sa naznakom: Rapido Express and Logistics, IVET DROP SHIPPING - ......................... (parcel number)
Slatinska 7,
10360 Zagreb, Sesvete
* Parcel number je broj Vaše narudžbenice, koji dobijate u SMS-u prije isporuke Vaše pošiljke od DPD-a!
Sa pošiljkom OBAVEZNO treba priložiti svu prateću dokumentaciju i broj Vaše narudžbenice, koji u koliko niste sačuvali možete prepisati iz SMS-a koji ste dobili prije isporuke!
Sve pošiljke koje nemaju potpunu dokumentaciju - bitće automatski vraćene kupcu i to za njegov račun!
Adresa za povrat robe Slovenija:
Depot Ljubljana - sa naznakom: Rapido Express and Logistics , IVET DROP SHIPPING - ......................... (parcel number)
Celovška cesta 492,
1000 Ljubljana
* Parcel number je broj Vaše narudžbenice, koji dobijate i u SMS-u prije isporuke Vaše pošiljke od DPD-a!
Sa pošiljkom OBAVEZNO treba priložiti svu prateću dokumentaciju i broj Vaše narudžbenice, koji u koliko niste sačuvali možete prepisati iz SMS-a koji ste dobili prije isporuke!
Sve pošiljke koje nemaju potpunu dokumentaciju - bitće automatski vraćene kupcu i to za njegov račun!
*Da Vaša pošiljka bude isporučena kod nas na stanju, potrebna su 2-3 tjedna, pošto je sjedište naše tvrtke u Bugarskoj. Po primitku Vaše pošiljke, dobit ćete automatski e-mail, tako da ćete biti obavješteni, a onda ćemo odmah obraditi Vaš zahtjev za zamjenu ili povrat novca.
*Ukoliko želite povrat novca imajte u vidu da se novci vraćaju u EURIMA i to po kursu dana kada vam se vrši uplata!
Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail: returns@ivet.hr ili na telefonski broj: +385 1 77 57 217.
NAPOMENA:
*Za proizvode: čarape, tajice, donje rublje,kupaći kostimi, maske,spavaćice i nakit ne vršimo povrat novca i zamjenu! U slučaju povrata ,biće vraćeni natrag k vama!
Reklamacije artikla oštećenih u transportu
Reklamacije artikala oštećenih u transportu se prihvaćaju u roku od sedam (7) dana od preuzimanja pošiljke. Reklamaciju nakon toga roka ne prihvaćamo. U slučaju da je oštećenje vidljivo već prilikom preuzimanja pošiljke, kupac pošiljku vraća, a od dostavljača zahtjeva zapisnik o oštećenju pošiljke. U takovom slučaju na taj način će kupac veoma brzo dobiti novi artikal.